08 April, 2014

Gidesi gelen insanın yazısıdır bu❤️



Bahar geldi yaa,gitme isteğim coştu içinde.Ara mevsimlerde gitmek nedense daha çekici geliyor bana,sanki heryer daha bir güzel yansıyor içime.


Bi süredir hayatım iş-ev arası uzun tren yolculuklarında geçiyor,seviyorum da,bazen çok yorulup geciksem de,bu tren yolculukları ve indiğimde verdiğim kahve molası,sanki sadece bana ait olan,beni dinlendirip sakinleştiren tek zaman.Genelde okuyorum,bazen insan seyrediyorum,şu an da blogumu yazıyorum❤️


Bu keyifli tren yolculuklarının içindeki gitme isteğini de azdırdığı bir gerçek.Mesela ne zaman binsem,çok uzun bir tren yolculuğu çekiyor canım,bi süre trende yaşamak ve kısa molalarda küçük,şirin yerleri keşfetmek.


Hoş ne kadar gitmek istesem de çoğunlukla kendimi Londra-Istanbul arasında sıkışmış kalmış hissediyorum,ki ikisine olan aşkımı bilmeyen yoktur.İkisinede o kadar yerleşiğim ki,gittiğim yerlerde tam turıst olmak istiyorum.


Gelen günler ne getirir bilemem,Istanbul günleri kesin ve çok uzak değil,sonrası için çağıran iki şehirin hayali ile yatıp kalkıyorum son günlerde.Emin olduğum,bir dahaki ay Shard'ın tepesinde  yemek yiyeceğim,bunu kendime hediye edeceğim,sadece kutlamak için,herşeyi❤️


Belki bir gün başka bir trenden,başka bir diyara giderken yazarım size❤️ Iyi günler olsun,iş yerime geldim ben,şimdi sevdiğim kahvecilerden birinde kahve molası❤️

2 comments: