29 August, 2014

fank u Friday:) double shot;) ❤️❤️❤️ teşekkürCuma'sı

 Günaydın sevgili Çileksuyu'cular❤️❤️❤️ Geçen Cuma,yorgunluktan sızan ben,yazamadı,o yüzdendir ki bu yazıyı double-shot saymanızı rica ediceğim.Espressonun çift ağızlı fitreden çekilmiş sert hali misali:) 


Bu şeker çizim,hiç beklemediğim birinden düştü FB hesabıma,görünce beni anmış.Gördüğüm andaki sevincim için,


Menekşemin ikinci kez açtığı için.O açtıkça Suzi gülümsüyor bana yukardan.Menekşem=Babaannem❤️ 


Mektup arkadaşlarım için,Peri'm ve Zero'm.


İş ve hayat yükümü benimle taşıyan sağlıklı bacaklarım için....


Geçen haftasonu yağan,arındıran deli yağmurlar için...


Ananesinin bahçesinden barbunya toplayan bu pamuk eller ve bunları paylaşan için...


M&S 'in bademli ve kayısılı tartı için...


Haftamın çiçekleri için,incelediğimde hayranlık bırakan❤️


Severek kurduğum sofraların ardında kalan dağınıklık için...


Bu oje için...tırnaklarıma peri tozu sürüyorum sanki❤️


Ahhh bu kanserli güzel kadın.Sen bize ilhamsın,seninle geçen her dk hazine.Sen sağlıklı ol,ben sana hep sürerim oje❤️


Bu kadının gülüşü hep canlı olduğu için...


Yeni deneyip de sevdiğim çıkolata için...

Çok müteşekkirim....

Harika bir haftasonu olsun,gönlünüzden geçen güzellikler sizi bulsun dilerim.Sağlık,sevdiklerimiz oldukça dünyanın en zenginiyiz aslında❤️❤️❤️

2 comments:

  1. Gecen hafta beni "FuF" den mahrum biraktigin icin bana Lindt'in yeni koleksiyonundan birini almalisin bence :) Bu sabah otobus duraginda reklamini gordum, pek heycanlandim <3

    ReplyDelete
  2. Canim senin icin yaziyorum,senin icin almam mi?

    ReplyDelete