20 October, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-35

Serap'ımla ilk tanıştığımız günlerde geçmişti bu kitabın adı,en sevdiği kitaplardan bahsederken.Ben Ölü Ozanlar Derneği'nden bahsediyor sanmıştım;) 

Ödünç alıp,elimde bu sene en uzun kalan,bacağımın nerdeyse yarısı,gözümden,çantamdan,kahvemden sakındığım,heyecanla okumak istediğim,hatta geri ver Serap'a,kendine al,rahat rahat çize çize oku dediğim kitaptı kendisi.


Başta çok hevesle,heyecanla başladım,felsefeyi severim,anladığım kadarı ile.

Okudukça,çok tanıdık gelmeye başladı.Ben pozitif düşünceye inanırım,bu konuda çok da okudum diyebilirim.Artık okumayayım desem de sanki aynı.Benzer de olsa bu kitapların içerikleri,yine de beynimi,ruhumu tazelemek için okumak istiyorum.Okumadığım yazarları merak ediyorum.


Nice satırı kuşlu defterime not aldım yine.Yazamayınca fotoğraflarını çektim.


Kimi yerde,Dreamer'a çok katı olduğu için sinir oldum.Kimi yerde Dreamer çok abartıyorsun,o kadar da değil dedim.Kimi yerde ise,Sibel,bak bu Dreamer senden bahsediyor sanki dedim kendi kendime.


"Vizyon ve Gerçeklik birdir.Düşünüş yazgıdır.Dünya bir sakız parçasıdır,dişlerinin biçimimi alır."


"Dreamer'a göre,mümkün olan tek sevgi,kişinin kendini sevmesiydi.Kendini sevmek,en yüce sanattı"


"Herşeyde kendinizi suçlayın,başınıza her ne gelirse gelsin kendinizi sorumlu tutun"


"Evren olduğu haliyle mükemmeldir.Değişmesi gereken yalnız sensin"


"Bir kişi yaşamındaki olayları değil,yalnızca onları göğüsleme biçimini değiştirebilir" 


Gibi nicesinin altı çizili.Zorla bitirmiş olsam da,iyiki okudum dediğim bir kitap oldu,teşekkür ederim sevdiceğim❤️❤️❤️

Kendinizi çokkkk sevdiğiniz,Aşka düştüğünüz,pozitiflikler yaydığınız bir hafta diliyorum❤️

No comments:

Post a Comment