21 November, 2014

Fank u Friday ❤️❤️❤️❤️ teşekkür Cuma'sı

Hoş geldin Canım Cuma'mız❤️❤️❤️ Şu yazıyı yazana kadar,tüm mızmızlığım üstümdeydi halbuki,öyle geçen bi hafta işte,amannnn diyordum.Fotoğrafları görünce,salak mısın Sibel dedim.Baksana haftana,sağlığına,yorulduğunda kocaman sarılıp sırtına masaj yapan iş arkadaşına.Şu an önündeki ablandan gelen kahvene,ocakta kaynayan mercimeğine...Teşekkür ederim hayat,şu an haftamın tüm yorgunluğunu unuttum ben,yine mutluyum;)


Geçen Pazar,gayet spontane bir şekilde karar verilen buluşma ve de pek sevdiğim bitter shandy için...


Yeni iş ayakkabılarım için...Çok yaşa Clarks....




Sonbaharın doyamadığım güzellikleri için...


Canım Gül Ablamın ördüğü bu kocaman,sıcacık tutan kalbimi de ısıtan panço için...


Canım arkadaşlarımla içilen gün sonu kahvesi ve keki için...


Annem babamdan gelen paket için.İçinde mis tarhana:)

Müteşekkirim,hem de çok.Arada unutmuşum gibi davranıyorum belki ama sen unutturma...

Herşey gönlünüzce olsun bu haftasonu❤️❤️❤️


No comments:

Post a Comment