26 November, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-39



Paulo Coelho'yu ne kadar sevdiğimi,çıkan her kitabını okumak istediğimi beni tanıyanlar bilir.İşte bu kitabı da o yüzden okumam şarttı.Kardeşim,kimi yerde,sonlarına doğru utandığını söyledi,yerim onun leydiliklerini ben.

Hatta ben Istanbul'da iken,kardeşim,ben ve teyzem tartışmıştık bu kitap hakkında,aslında kitabı anlatıp,beni iyice meraklandırmışlardı;)

Aman da bayıldım diyemem,etkilenmedim desem yalan olur.Hatta Linda hiç unutmayacağım karakterlerden biri oldu.Kendisine çok kızdım,haklı buldum kimi yerde.İnsanoğlu işte,nankör ve tatminsiz.Herşey ne kadar yolunda olsa da,ruhen  böyle hissetmiyor.Hep açız birşeylere.Annem konuyu bilse,Linda'nın kıçına rahat batıyor herhalde derdi kesin.Evet,rahat,insanları rahatsız ediyor.

Insan bu kitabı okuyunca düşünmeden de edemiyor sanki.Şahsım adına,başıma gelse ne yaparım diye düşünüyorum bazen.O yüzden hep diyorum,gerçekten ilişkileri taze tutmak için uğraşmak,bazen çok uğraşmak gerek iki taraf olarak.İlişki,iş ortaklığına dönmemeli.İnsan,aşık olduğu insanı unutmamalı,ilk zamanları hatırlatmalı.Eğer bu kadarını da yapamıycaksa,ayrılmalı.

Ben,evli olmadığı halde,sevgilisiyle uzun yıllar yaşayan,yalnız kalmaktan korkan,bu yaştan sonra kimi bulurum diye söyleyen kadınlar tanıdım bu yıl.Kızdım onlara açıkcası.Alışkanlık hatrına gitmemeli ilişki.Tabii ki o ilk ateşli günleri aynen yaşamak zor,o ateşin yerini daha manalı şeyler alıyor sonuçta.İnsan,hem en yakın arkadaşı hem de sevgilisi ile geçirmeli yıllarını.Ikisini birden olabilen sevgili,candan ötedir kanımca.

Hoş,başka bir dünyada yaşanırsa,belki bir kaç sevgili sahibi olmak,ayıp karşılanmayabilir.Yapsın ama duymayayım diyen eşler de var.

Aşkınızın hep tazecik kalması dileğimle,hem hayat aşkı,hem sevgili aşkı;)

-ilişki uzmanı Sibel'den incileri okudunuz,teşekkür ederim(uzman diyerek,kendimle dalga geçtiğim doğrudur)-❤️❤️❤️ ;}

No comments:

Post a Comment