23 November, 2014

Küçüksu Kasrında Gelin-Damat çekimi❤️

Kardeşimin fotoğraf çekimi Küçüksu Kasrı'nda oldu.Gelinciğimin kuzeni sayesinde,hiç masraf yapmadan içeri alındık,bahçe çekimi için.Ki son ana kadar iç çekim için de giriliceğini sanıyorduk,tabii ki mümkün olmadı,ne kadar uğraşılsa da.

Kapıdaki görevliler bizi çok sıcak karşıladı.Alışıklar bu görüntülere tahmin ediyorum.




Fotoğrafçımızın eşi önce kuaförde başladı çekimlere.


Damat kuaföre gelince,fotoğrafçımız,yalnış hatırlamıyorsam adı Hasan,yardimcısı ile geldi kuaföre ve hep beraber atladık arabaya,gidiverdik beni büyüleyen kasra.



Kuzen ve Ben bi dolu foto çektik,çiftimiz poz vermekle meşgulken.Yormuşlar bizim fotoğrafçıyı biraz.Sanırım insan geriliyor,onu,bunu,şunu yap dedikçe.Hele gelinciğime kıyamam,o topuklarla bütün gün ayakta.


Manzara mis,hava oldukça serindi o gün.Çekim bittikten sonra yağmur başladı.



Sonbahar gelini olmak bence çok büyük bir ayrıcalık.Hoş gelin olmak,hayalinin kurduğu güne kavuşmak şahane.Büyük abla olarak,en küçüğünün bu özel gününe şahit olmak,beni çok duygulandırdı.Onlar benim gözümde halâ küçücük,sanki evcilik oynuyorlarmış gibi.



Fotoğraflar www.makrostudyo.com tarafından çekildi.Belki ilgilenirsiniz diye kendi isteğimle belirtmek istedim.

Herkesin sevdiğine kavuştuğu,mutlu bir hafta diliyorum.


No comments:

Post a Comment