07 December, 2014

Amerettelu Keşkül❤️



Sanmayın ki reklam amaçlı bu yazı.Beni tanıyorsanız artık,bloğumda reklamla işimin olmayacağını,gerçekten içimden gelmezse paylaşmayacağımı bilirsiniz. Bilmiyorsanız da,öğrenmiş oldunuz;)


Hayatımda hiç keşkül yapmadım ben,hatta yediğimi bile hatırlamıyorum.Badem girince işin içine,bi mest oluyorum halbuki,yemediysem,yapmadıysam,ayıp etmişim;)


Bu paket Serap'cımdan geldi.Daha önce de sayesinde Kazandibi yapmıştım.Hani Serap almasa aklıma gelmez.Eskidendi,çok eskiden hazır paket alıp da çıkolatalı puding yapmalarım.Hatta aklıma Birgül abla gelir,daha ilk okulda,bu şekilde mozaik pastayı yapmayı öğrenmiştim kendisinden.Belki de o mozaik pasta,kırdığım yumurtalardan sonraki en büyük mutfak maceramdır.Yeme dışında:)

Mozaik pastamla o zamanlardaki en yakınca arkadaşımı etkilemeye çalışırken,pastamın içinden streç film parçası çıkmıştı,tam da onun ağzında:( pek utanmıştım ama çok gülmüştük o sofrada.


Bi keşkül ne anıların canlanmasına sebep.Velhasıl,pek sevdim bu tatlıyı.Pratik ve lezzetli,ameretto ile küçük porsiyonlarda pek bereketli.Tavsiye ederim.

Tatlı mı tatlı bir hafta diliyorum❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment