05 December, 2014

Fank u Friday ❤️ teşekkür Cuma'sı


haftanın en güzel akşamı bu akşam.işten,eve koşarak,Ay ile konuşarak gelmek.gelince Fred'i alıp,sokakta yine Ay'a doğru yürümek.istasyon ve ev arasındaki mesafeye müteşekkir olmak,kulakta Candan Erçetin.işin son 4 saatinin gerginliğini,şarkılarda unutmak,yürürken tazelenmek.gelir gelmez,en sevdiğin balığı fırına verip,yanına sebzeli pilav yapmak,onu tatlı-acı sos ile servis etmek.geçen geceden kalan kırmızı şarabı bitirmek,banyo sonrası sıcacık evde,mayışmak.

daha başlamadan,anı toplatan kitaba sarılmak...

işi unutturan bu güzellikler için çokk müteşekkirim.hayatı daha çok sevdikçe,işimden uzaklaşıp,onu sadece araç olarak görenler kulübündenim artık.iş saati bitince,kına yakasım geliyor...çok şükür,bitiyor...

bu hafta çok müteşekkir olduklarımın pek fotosu yok,zira şu anı donduramayacak kadar mutluyum.

ama yine de....


sabah-akşam yürüyüşlerine,sonbaharın son günlerine...


tiyatro öncesi,kurulup,muhabbete daldığım bu rahat mı rahat köşeye...kafelerde bizi evimizde hissettiren yönetimlere...


Ananemin battaniyesine,halamın resimlerine,alçıdan boncuklu asmasına,annemin kaftanına,kardeşimin at nalına müteşekkirim.evimi ev yapan,ben uzakta da olsam,yanıbaşımda hissettiğim sevgilerine,varlıklarına kalbimin en derininden,müteşekkirim...




sevdiklerimden atkı,kitap...mest ediyor beni...müteşekkirim.o yüzden hep en büyük dileğimdir,bana verdikleri huzur ve mutluluğun bin katı onların olsun diye❤️❤️❤️

sahip olduklarımızı unutmadığımız bir haftasonu diliyorum,en güzelinden...

-niye mi küçük harf? tamamen Jose etkisi,eski günlerdeki gibi küçük harflere olan aşkımı tazeliyorum yine,yeniden;-)-

2 comments:

  1. Ne güzel anlatmışsın yine, atkı ve kitap hediyeleri gibisi var mı :) Güzel okumalar olsun, huzurlu ev akşamları ve sıcacık sabahlar :)

    ReplyDelete
  2. Sanada benim güzel Adaşım❤️❤️❤️

    ReplyDelete