19 February, 2015

Okyanusa karşı mini kulübeler...



Bu memlekete gelip de,okyanus kıyısına doğru giderseniz,sanırım bir çok insan gibi bu kulübelerin,barakaların şirinliğine hayran kalabilirsiniz.


Hatta belki,keşke bir adet benim de olsa diye hayaller kurabilirsiniz.Hani şehirden kaçıp,sığınacağınız minicik bir yer.


Bir kaç saatliğine,günü birlik kısa molalık yerler bunlar,duş,tuvalet yok.Bunları düşününce,ne kadar şirin olsalar da,kullanışlı gelmiyor bana ve hayalden vazgeçiyorum.

Böyle gayet iyi,arada önlerinden geçip fotoğraflarını çekmek.








Şüphesiz ki,Whitstable'da gördüklerim,en renkli,en yaratıcı,en şirin,en cici,en şeker kulübelerdi.Hepsine bayıldım,fotolara yeniden bakarken,acaba hayalden vazgeçmesem mi diyorum ama,bunu alacağıma karavan alır,çekerim okyanus kenarına daha makbule geçer:) En azından gezer gezer,dururuz.


Kimisi,arkadaşlarını toplamış,şarap keyfi yapıyordu balkonunda.Aklım kaldı:)


Fred ve ben seçtik bir tane,kurulduk merdivenlerine.

Sizinki hangisi olsun?

No comments:

Post a Comment