15 May, 2015

FUF❤️ teşekkür Cuma'sı

günaydın,mutlu bir gün olsun,şükrettiklerimiz hep çoğalsın.Hafta ortası geldim evime,dönüşler de gidişler de hep bir tuhaf benim için hala.Burdayken orayı,oradayken burayı özlüyorum.Hem iki tarafa aitim,hem hiçbirine sanki. Velhasıl,iki memleketli oluşuma ne kadar müteşekkir olsam da,yoruluyorum arada❤️

Son iki haftalık müteşekkir olduğum kareler karşınızda,Allah herkesi böyle anılarla dopdolu kılsın dilerim❤️


Beni pek bir heyecanla karşılayan anneme,babama...Babamın yanında hala küçük bir kızım ben:)


Annemin barbunyasına,şakşukasına,kalabalık sofralara,


Kardeşimin doğum günüm için aldığı kitaplara,idefix'in bahar indirimine,annemin mis kokan yatak takımlarına,beni hep çilekli yatağım ile karşılamasına,



Gelinciğimin kahvaltı sofrasına,yaptığı,sunduğu şık kahvelere,


Defne tuvalette yağmur botlarını ıslatınca,hemen yeni ayakkabı alabilmeye,


Kuymaklı sabah kahvaltılarına,


Teyzoşumun patlıcan oturtmasına,


Anneannemin varlığına:) ❤️



Ille de yemeğe gel diyen çocukluk arkadaşıma,yaptığı mis yemeklere❤️❤️❤️



Adadaki renkli minder üstü kahvelere,bol tarçınlı lokmalara,


Bostancı'daki Adana Dürüme,

Beni hep sımsıcacık saran,hediyelere boğan sevdiklerimin varlığına,sağlıklarına,dopdolu geçen günlere,kalbimdeki anılara,tahmin edemeyeceğiniz kadar müteşekkirim.Sevgiyle kalın,harika bir haftasonu geçirin❤️❤️

No comments:

Post a Comment