26 August, 2015

Sketch London❤️❤️❤️


Sketch London,biricik Londra muhtarım Serap'ım sayesinde öğrendiğim,çok sevdiğimi düşünerek önerdiği,gördüğüm en güzel restoranlardan biri.


Kapıda sizi cici kızlar karşılıyor (eşarptan saçına fiyonk yapmış biri),sonra burnunuza derin bir tütsü kokusu geliyor ilk etapta ve yerinize buyur ediliyorsunuz....


Sanırsınız tropikal bir ormandasınız.Dekupaj tekniği ile kaplanmış duvarlar,barın üstünde hareket eden aynalar var,bu şekilde barın arkasını izleyebiliyorsunuz.



Çilekli portakal suyu ısmarladım kahvemin yanına,ben nasıl düşünemedim bu güzelliği?


Gravyer peynirli idi omletim,tabii ki yanına kızarmış ekmek de istedim...



Barın üstünde bol kaloriler,reçeller,yağlar.Garson kızların elbisesi renkli bir çuval sanki,benim de zevkle giyebileceğim.Hepsi çok kibar ve güler yüzlü.Özellikle seçilmişler sanki,gayet güzeller.Ortam çok huzurlu,loş ve müzik sakinleştiren cinsten.Şehir içinde bir vaha gibi.


Tatlım çilekli tart,enfes!



Sanırım gördüğüm en ilginç tuvaletlerden birini kullandım:)


Burası da diğer kısmı,duvarlar bazı artistlerin çizimleri ile dolu.Buraya da yemeğe geleceğim :)







Yolunuz düşerse,kesinlikle tavsiye ederim.

No comments:

Post a Comment