23 October, 2015

FUF❤️teşekkür Cuma'sı



Mutlu,huzurlu Cuma'lar FUF'cular❤️

Bu fotoğrafları geçen gün markete giderken çektim,yanımda telefon yoktu,sırılsıklam geri döndüm,çünkü ağaççığım gözüme ıslakken pek güzel gözüktü....O an çok güzeldi,iyiki geri dönmüşüm:) Sabırsızlığıma,tezcanlılığıma müteşekkirim o yüzden:)



Dört mevsimi yaşayabildiğim-belki burda yazlar pek kısa,yağmurlar pek çok ama- bir memleketten diğerine göç ettiğim için çok müteşekkirim,her mevsim pek güzel ama ben sonbahar takıntılıyım❤️



Evde geçen günlere,kısa iş haftasına,sağlıkla yeni yaşını karşılayan babama,yeni gelen ocak-fırınıma,müteşekkirim....


Gözüme takılan güzelliklere,YeniTürkü'nün mutluluk veren Yeşilmişik şarkısına müteşekkirim....

Okuyup,takibe,yoruma layık gördüğünüz için size hep müteşekkirim....Bana iyi gelen FUF'um size de iyi geliyorsa,ne mutlu bana....

Gözünüzü gönlünüzü 4 açtığınız bir haftasonu diliyorum...Mutlu,huzurlu...

2 comments:

  1. Ben de sana, bana küçük şeylerle mutlu olmanın güzelliğini hatırlattığın için müteşekkirim:)

    ReplyDelete
  2. gÖzde'cim ne Mutlu bana....FUF'u yazarken ne kadar zengin olduğumu hatırlıyorum:)

    ReplyDelete