27 November, 2015

FUF❤️fank u friday❤️teşekkür Cuma'sı

İyi geceler olsun FUF'cular....Günümün bitmesine 3 saat kala yazmaya karar verdim.İşten yorgun gelip yayılınca o ilk anlar kolumu kaldırasım gelmiyor,sonra biraz gözlerimi dinlendirip aklımda olan işlere koyuluyorum.Niyet aslında hiç kakmamak o koltuktan ama iş olunca akılda,kemiriyor içimi kurt misali,yap kurtul,bugünün işini yarına bırakma,yarın da bugündendir,az işin kalır yarına diye kaldırıyorum totomu....Hoş herşeyi de yapamıyorum,çamaşırlar tam kurumamış ütümü yarın yaparım diyorum.Makine siyahları yıkarken yazıyorum mesela,astıktan sonra kitap-çay-bisküvi keyfi yapacağım yatakta,radyoda biraz klasik müzik biraz opera sesi gelirken...Evde yalnız isem tv açmak hiç adetim değil,film bile pek izlemem nedense....Sanırım kafamla başbaşa kalmayı seviyorum hem benim kafamdan ne filmler geçiyor kendi çapımda,ne senaryolar:)

Geçtiğimiz hafta beni müteşekkir kılan anlar gelsin o zaman bunca konuşmadan sonra....

Başta hep olduğu gibi sağlığa,mutluluğa,bana hep destek,moral veren canım aileme,

Beni yetiştirmekte olan pek sabırlı menejerime,


Adele'e ve çok şen kahkahasına.Kompleksiz oluşuna..Şu meşhur insanlar dünyasında,herkes pek bir zayıf ve don ile şarkı söylerken Adele benim gözümde bir güzellik abidesi açıkcası!!!


Tesco'nun Türk rafına ve karşıma çıkan 9 tat'a,


Bana hurma şurubunu getiren canım Iraklı arkadaşım Zeyneb'ime...


Ahhhh aşkım,Türkan Şoray'ım...Devlerin Aşkındaki hallerine....



Pazar sabahı tembellik hallerine:)


Kıllı,pek mırmırlısından kitap tutucum Dylan'ıma...


Ben artık giymem,sen giyebilirsin diyene...Giyeceğim elbet...Sevgi paylaşmaktır ne de olsa:) Zaten hiç sıkıntım olmadı sevdiklerimin verdiklerini kullanmaya ya da onlara sevdiklerimi vermeye...Değiş-tokuş güzel şey,zenginleştirici bence...


Çay saati eşliğinde Türk filmi keyfine...


Evin dağınıklığına artık tahammül edebilme gücüme....


Donarken istasyonda,trende sıcak sıcak yakılan kaloriferlere,


Sağlıkla büyüyen bu tonton bacaklara,bu çorapları yapanlara....

Çokkkk müteşekkirim....Hepinize güzellikler dilerim,iyi haftasonları...

No comments:

Post a Comment