11 December, 2015

FUF❤️fank u friday❤️teşekkür Cuma'sı

Tünaydın FUF'cular,ÇS'cular...Bugünün Cuma olmasına çok müteşekkirim,10 gündür bekliyorum,10 gündür çalışıyorum,velhasıl bu uzun haftasonuma çok müteşekkirim....

Şu ana....Sabahtan beri pijamalı iş görüp,yayılma lüksüne...Yürüyüşe ve postaneye de pijama ile gittim,hiç çekinmedim.Zaten şimdilerde pijama gibi yapılıp,kıyafet gibi sunulan bir dolu seçenek var:)


Yağmurda oluşan yansımalara ve sonrasındaki temizliğe,ferahlığa....


Halfords'ın ışıklı levhasına...Görmeseydim,fark etmeseydim durağımı kaçıracaktım:)


Bu kazağıma...Hediye edene,iki yıldır,ikinci derim adeta :)


Eski binaların bulutlar ile muhteşem dansına,



İlk kez katıldığım müdürler-bölüm sorumluları yemeğine....Pek keyifliydi...Çeşit çeşit insan,her yaştan,renkten,ülkeden,kimisi gay kimisi lezbiyen,kimi dinsiz,kimi Müslümanlığın en güzel temsili....Çok farklıyız ama bu çatı altında biriz ve çok kıymetliyiz...Bu kadar farklılığa kucak açmış ve çalışanına değer vermiş-veren dünyaca ünlü markaya gerçekten müteşekkirim ve parçası olmaktan gurur duyuyorum❤️❤️❤️


Can'ım teyzem,beni bu mini mandalinalar ile hatırlayıp ne zaman yese bana bir selam gönderen❤️❤️❤️


Arka bahçeye çam ağacı koyup,karanlığı şenlendiren komşulara,tanımasam da:) görünce sevinçten bir aaaaa dedim:)


Güzel,sağlam paket kağıtlarına,İngilizce  çevirilere...Bu kitabı bir müşterime aldım...Muhtemelen hakkında uzunca yazacağım:)

Hepinize mutlu bir haftasonu dilerim:)

No comments:

Post a Comment