28 December, 2015

Natural history Müzesinde Buz pateni




ne zamandir yapmak istedigim birseydi Natural History'de buz pateni.televizyonda hep rengarenk,sahene,isil isil,bir dolu yerde kaydim,burda da soyle biraz salinayim istedim.hevesim kursagimda kaldi o gun.neyseki hediye idi ve ben odememistim...mutesekkirim.


haftasonu,sali gunu yagisli olacagini gorduk hava durumunda.ama sorun olmaz,sansimiz yaver gider,bizim saatimizde yagmaz dusuncesi ile dustuk yollara,oldukca gri bir gunde.zaten donem tatili,her yer coluk cocuk kayniyor...herkesin de natural history'de gidecegi gelmis malum noel,tatil falan.


pistin arka plani muhtesem.ilk fotolari piste cikmadan cektim,cekerken sok  oldum,hayatimda bu kadar islak bir pist gormedim.sawaroski sponsorlugunda kurulan bu pist,yagmura karsi nasil bir onlem almaz anlayamadim...koskoca sehir,koskoca sponsor,yagmur ulkesi...bu ne beceriksizlik!.



kalabalik,kayamayanlar kalabaligi.herkes kenarlara ve de telefonlara yapismis.bir dolu genc,cocuk,anneleri...ben hic dustugumu hatirlamiyorum buz pateni yaparken,once biraz kenarda takilir sonra kendimi ortaya atarim,kendi capimda kucuk kucuk kayarim.bu sefer oyle olmadi,denge saglayamadim,patenlerin bicagi sanki korelmis,takildim kaldim,resmen adim atamadim.ehh dustum de,yakisikli genc cocuk geldi kurtardi beni,cok yasasin.


oyle saftirik bir tur atip,kendimi attim disari.zaten yagmur da cizelemeye baslamisti.yanimda getirdigim ufaklik,siril sIklam,adete yuzdu,paten kaymadi:)

hayatimin en kotu buz pateni tecrubesi idi ama guzel bir ani oldu.bu sahane binanin piste yansimasini gormek bile yeterdi.

bu tecrubeden aldigim ders,paten kaymaya,kayamasa da sevgilin ile git,aksamdan git,hatta gec saatte git,isiltinin,isiklarin keyfini cikar,romantizmi yakala,aynen filmlerdeki gibi:)




oglen yemegini de victoria albert'te yedik.nasil seviyorum orayi.bu sefer amac sadece kafeye gidip atistirmak ve hemen geri donmekti.o kisacik zaman icinde bile oyle huzur ve mutluluk ile doldu ki icim,anlatamayacagim.binasi,icindekiler,yerleri,uzaktan baktigim hint kumasi sergisi...yemegi yedigimiz oda,sakinlik,huzur...





yine gitmeliyim,hep gitmeliyim....en yakin zamanda kendime burda bir gun hediye edecegim....iyiki sanat var ve sanata sahip cikan insanlar.

No comments:

Post a Comment