07 March, 2016

Ton balığı ve kabak mücver

Sağlıklı beslenmeye niyet edenlerdenmisiniz?Ben hep niyetlenip bir türlü bunu gerçekleştiremeyenlerdenim.Ne sigarayı bırakabiliyor ne tuzu,şekeri,abur-çuburu kesebiliyorum.Tek tesellim hiçbir kötü alışkanlığımın aşırı derecede olmaması.Genelde karbonhidrat ağırlıklı besleniyorum ben,çokkkk severek.O yüzden hareketli işime,yürüyüşlerime müteşekkirim.Çoğunlukla sağlıklı hissetsem de bu gidişe bir dur demem gerektiğinin farkındayım yaş ilerledikçe.Bakalım zaman ne gösterecek,böyle %50 sağlıklı %50 sağlıksız yaşamaya ne kadar devam edeceğim.Ne kadar ilham veren insanları okuyup takip etsem de,onlar gibi olmam imkansız(bu lafı da hiç sevmem) geliyor.

Velhasıl,yine geçen günler de,bir Pazartesi temiz yeme,sağlıklı beslenme-hayat sitili olayına girmiştik bu kitap sayesinde.İçinden denenen  bir tarif bu.Kitapta bolca protein ağırlıklı tarif var.3.tarifi bol acı ile yenilebilir hale getirdik.

3 tariften ikisini zevkle paylaşacağım.İkincisi inşanlah yarına,değişiklik isteyenlere.


15 dk'da hazırlanan tarifler paylaşan Joe,kitabın arkasında kolay hareketler de vermiş.IG hesabı da pek keyifli.


Malzemeler:

-160 g(1 kutu) konserve süzülmüş ton balığı
-1 rendelenmiş kabak
-80 g un
-1 yumurta
-1 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı 
-servis etmek için soya sosu


Ton balığını ezip,kabak,un ve yumurta ile birbirine katın.Eğer katı olursa biraz su katın,karışımın krema halinde olması gerekiyor.

Az yağda arkalı,önlü 2-3 er dakika kızartın.Ben biraz pul biber,bol limon ekledim servis ettiğimde.Mücver ve balık severler için ideal,hafif.

Mutlu günler❤️

No comments:

Post a Comment