22 April, 2016

FUF❤️fankufriday❤️ teşekkür Cuma'sı

Günaydınnnnn❤️Mutlu günler FUF'cular.İçimizdeki Cuma sevinci hep taptaze kalsın.FUF'ları yazdığımdan beri Cuma'lar daha çabuk gelir oldu sanki.Ya da İngilizlerin dediği gibi "time flies when ur having fun",eğlenirken,keyifliyken zaman uçuyor diyorlar yani;)

Bu hafta en çok annemin temiz çıkan test sonuçlarına,aklıma gelen kötü şeylerin çıkmamasına müteşekkirim tarif edilmez bir şekilde.Annem,bereket Tanrıçam benim,lazımsın sen bize:)

Bunun dışında....



Bulutlar,bulutlar;içimi ferahlatan güzellikler,kalp şeklinde sabahın 6'sında karşıma çıkmalarına,günümün iyi geçeceğine alamet kabul ettim,görünce çok müteşekkirdim❤️




Tren'den gözüken manzarama.Sanki yükseklerdeydim....


Hayat felsefemi içeren fincanla bana çay ikram eden,araya sanki hiç zaman girmemiş gibi hoş muhabbet eden arkadaşıma...(iyi yaşa,sıkça gül,çokkkk sev)



Akşam yürüyüşümüzde karşımıza çıkan evlerin güzelliğine...


Trençkot hayalim vardı bir klasik olarak gördüğümden,geçen yıl kısmet oldu,çok bekledim;çok şükür ömürlük bir trençim oldu,müteşekkirim Müfettiş Gadget olarak;)


Evimizi,ruhumuzu,soframızı onurlandıran dostlarımıza,


Hasta gibi olduğumda iyi gelen Lucozade'e ve Superdrug'da karşıma çıkan £22'lık 100ml hafif parfümü satan satış elemanına(çok da zor olmadı ikna etmesi)



Canım Serap'ım bana yemeklerini seviyorum diye yemek taşır,evet ben istedim;hiç utanmadım,muzlu ve oreo'lu muffin bir ayrı enfesti:)




Pazar sabahları sakin olan salıncaklara;hiç affetmem atlar,sallanırım...İçimizdeki çocuğa iyi bakalım;odur bizi ayakta tutan,yoksa bu --- dünyada herkes kendini tren altına atabilmeye bence gayet yakın bir ruh haline bürünebilir gibime geliyor :(


Yeni pijamalarıma;yıldızlara bak,dilek tut diyor;)



Sarı'ya;böyle karşıma çıkıp da içimi ısıtmasına...



Spotify'a....


Çocukluk aşkım Erol Evgin'e....Yukardaki şarkılarını pek bir başka seviyor,dinleyince aşırı mutlu oluyorum....tabii çok fazla duygulanıyorum  (O da çizgili severmiş Can'ım benim)

-İşte öyle bir şey......Nasıl güzel gelir bu cümle bana,içinde çok ince şeyler saklar sanki,kelimelere dökemezsiniz,ama bunu söyleyişinizden karşı taraf sizi gayet iyi anlar....-

İyiki müzik var,iyiki şarkılar,melodiler var...Bir gün sportify listemi paylaşayım  sizinle dostlar:)

Hepinize,şen-şakrak,melodik,en sevdiğiniz tınılarla,cümlelerle dolu bir haftasonu diliyorum...Sevdiğinize telefonda sevdiği bir şarkıyı dinletsenize;)-eskiden bunu yapardık değil mi,yoksa ben mi kaldım sırf şapşal aşıklardan-

2 comments:

  1. Ne kadar güzel şeyler yazdın bu cuma da. Ben de özendim , birşeyler karaladım bu hafta..

    ReplyDelete