10 April, 2016

#yuruyelimguzelleselim



Umarım süper bir haftasonu geçirdiniz,gelen haftaya bomba gibi gireceksiniz dostlar...


Bu fotoğrafları geçen haftaki yürüyüşlerimden çektim.Bahar'ın Allah'ın biz kullarını herşeye rağmen sevdiğini hatırlatmak için yarattığını bir kez daha anladım.


Yıllardır bu pembe bahar dallarını çekmekten bıkmadım,bıkmayacağım.Bu yeni foto uygulaması ile bir ayrı sevdim bu fotoları.(colorstory kullandım)


Sarı,annemden dolayı pek sempatik gelir oldu ya bana,bu dalları görünce de O'nu anıyorum,kalbi çınlasın...


Bu dalları da okşayıp,koklayıp seviyordum ki,mis bir koku,resmen badem kokusu geldi burnuma.Zeren'e sordum,emin olamadı.İnternetten baktım,emin olamadım ama o koku,inanılmaz güzeldi.Zaten bademi çok seviyorum,badem ağacı görmeyi iple çekiyorum;)



Eve dönerken bu çiçekler önüme dizilmişti,topladım ki foto çekeyim.İnsanlar nasıl bu dalları kopartıp evde vazoya koyuyorlar anlayamıyorum.

Hepinize pembiş,huzurlu,mutlu,tatlı geçen bir hafta diliyorum,sevgiyle kalın,adımlarınızı çoğaltın❤️ #mutlupazarertesiler olsun


2 comments:

  1. Bu aralar gümbür gümbür yazıyorsun şekerim. Bana d çok iyi geliyorsun. Zaten bana hep hayattan zevk alan, küçük şeylerden mutlu olan insanlar iyi gelir. Senden esinlendim, teşekkür pazartesisi yazdım. Bak bakalım beğenecek misin?

    ReplyDelete
  2. Sen yazarsın da beğenmem mi❤️

    ReplyDelete