16 June, 2016

FUF❤️teşekkür Cuma'sı #105

Selam ÇS severler.Umarım güzel bir hafta geçirdiniz.Benim kısa iş haftam bitti ve artık yıllık izindeyim.Siz bu satırları okurken ben havaalanına doğru gidiyor olacağım.Saydığım günler bitti,artık kavuşma vakti.İçim aile,saçlarım kuaför diye yalvarıyor artık.

Başta sürekli ağrıyan başıma ve bacaklarıma rağmen sağlığıma,beni karşılayacak aileme,iki memleketli,yuvalı oluşuma müteşekkirim:)

Bunun dışında....


Eve çiçekle gelene...Şebboy der annem bunlara hatırladığım kadarı ile,evi mis gibi kokutur....


Mis gibi içeceklerin rengine...Gökkuşağı yiyip içelim ki,dışımıza da yansıtalım...


Perş sabahı kalktım,kızlarla buluşacaktık...Nasıl başağrısı,kafada gri bir bulut...Gitmesem mi dedim...Kalbim elvermedi,özlemiştim çünkü.İlacımı aldım,süslendim ve çıktım...İyiki...İçimden çıkan güce müteşekkirim...

Kızların yanından -ve tabii ki güzel Ed'imin- ayrıldığımda kilo verebilir,müdürlük için daha çok çalışabilir,para biriktirebilir,ablamla haftasonu molası için küçük bir şehir ziyareti yapabilirdim.Herşey mümkündü,hayat yine çokkkk güzeldi....Verdikleri enerjiye,yıllardır hayatımda oluşlarına müteşekkirim...


Tabii ki Cafe Nero'ya...Yıllardır hep en favorilerimden.Hindistan cevizli ve çikolatalı frappaçino enfesti...Bir de çocuklar için köşeleri var ya,çok seviyorummmm....



Çiçekçilere,gözümü gönlümü açan dükkanlar....


NB'ın rahatlığına ve renklerine....


Renkli hediye paketi kağıtlarına ve paketleme zevkine...Bu hediyeleri paketlerken aklıma 15 yıl önceki halim geldi.Anneler günü için o zamanki patronuma hediye almaya M&S'e gitmiştim ve çeşit çeşit vazosu olan Penny'e(ev hiç çiçeksiz kalmazdı) pembe gül desenli küçük bir vazo almıştım...Paketlerler mi diye sorduğumda hayır demişlerdi,bizde her yerde paket yapılır ya,şok olmuştum ve gidip bir kağıt seçmiş,zorla paketlemiştim...O günden sonra paket yapmayı sevmez oldum taa ki Serap ve Ang ve tabii ki IG paketlemeyi bana sevdirene dek.Şimdilerde zevkle paketliyorum....


Taaaa Ankara'lardan bana hediye ayraç gönderen Zeyneb'ime (@zeynep_y)...

Okuduğunuz için size çokkk müteşekkirim.Aşk ve şükür dolu bir hafta dilerim...

No comments:

Post a Comment