30 June, 2016

FUF❤️Fank u friday❤️teşekkür Cuma'sı #106

Selam FUF'çular...Geçen hafta her anım için çok müteşekkirken,yazmaya fırsat olmadı,o yüzden bu hafta duble FUF karşınızda.Hep bana hatırlatma,hem de tatil özeti.Hoş yıllar geçtikçe Londra-Istanbul ziyaretleri de hep aynı,belki sıkıldınız ama ne yapayım ben böyleyim❤️

Başlayalım o zaman....


Bulutlara yakın olmaya,THY'nin temiz servisine.Giderken de dönerken de aynı koltukta oturdum,ama olsun....




Annemin enfes hanifta reçeline...Getirmeyi unuttum,müteessirim:(


Kuaförümün cömertliğine ve ucuzluğuna...


Peri ile yolculuk hallerine...


Kardeşimin iftar yemeğine...


Peri'min beni çizmesine...


Kardeşim ile balkon sefasına....Muhabbetine...


Kardeşimin mis kokulu çarşaflarına,babamın bana devrettiği saatine(yeni yaşımın ilk saati bitmişti),Begüm'ün aldığı deftere;gezi anılarımı yazıyorum...



Üşenmeden bana zeytinyağlı dolma sarıp,börek yapıp getiren kardeşimin kayınvalidesine...


Erkek kardeşim ilk geçen başbaşa olduğumuz sabaha:) Boşnak böreği yedim ilk defa...


İstinye Park'taki kahve molamıza;yaz ekleri:) 


Vapur keyfine,tril tril esen rüzgara...


Herşeye rağmen Istanbul'un güzelliğine...


Kuzguncuk'a,Zehroşumun evinin güzelliğine,o evi güzelleştiren annesi Meloş...O akşam Kuzguncuk bana,Emirgan'da geçirdiğim çocukluk günlerimi hatırlattı:) 


Erdal ve Zehra'm ile geçen keyifli akşama,Sitare'de...


Annemin sütlacına(bu babama idi,ben tarçını basarım)


Teyzoşumla yatak üstü gece pikniklerine...


Annemin yoğurduna...



Alishiro'nun ekmeğine ve kuymak ile uyumuna...



Istsnbul begonvillerine...


Mado'nun dondurmasına...


Kahve Dünyası'nın kahvesine-kahve almayı unuttum:(-



Kankimin ve babamın cömertliğine....

Yeni yaşıma girerken yanımda olanlara,yanımda olmasa da hep yanımda olanlara çokkkk müteşekkirim.

not:ben bu yaziyi yazdigimda bombalama olmamisti.Ben gun ara ile kurtulduysam,kaybettiklerimize cok ama cok uzgunum.Ulkemizi cehenneme cevirmeye calisanlara cok kizginim.Hep boyle basit seyler ile mutlu olmaya calisiyorum.hergun sukrediyorum.Ben bu sekilde hayata tutunmaya calisiyorum..Bazen cok zorlaniyorum ama Peri ve cinsleri icin devam etmek zorunda hissediyorum.Ne olur sizde elinizden geldigince simSIKI tututun hayata.Umudumuzu kaybetmeyelim.Son gunlerde aklimda bir sarki var.Temmuz AGUSTOS eYLUL.....HER MEVSIMDE DURMA GUL.HAYAT INAN COK KISA,BELKI CIKMAYIZ YAZA...hatta belki yarina....Iyi olun dostlarim.herseyin basi saglik,sukur,dua ve ask....Allah hepimize kolayliklar versin.Baris,huzur icimizden,eksik olmasin...

Mutlu haftasonları dilerim❤️

No comments:

Post a Comment