14 October, 2016

FUF❤️Teşekkür Cuma'sı #117

Günaydın,mutlu bereketli Cumalar,Keyifli haftasonları ÇS'cular.Bugünden itibaren tatildeyim,sonbaharı Norfolk'tan bildireceğim inşanlah.Tek dileğim ne zamandır yapmayı ertelediğim şeyleri yapmak,oturmak,yürümek,çay demlemek,sobanın karşısına kurulmak,az konuşmak:) Dolayısı ile bu fırsata,sağlığa,sevdiklerime müteşekkirim her zaman❤️








Her zamanki gibi #yuruyelimguzelleselim hareketlerine,Pazartesi sabahı karşıma çıkan bu güzelliğe ve sonrasında içime yayılan enerjiye...


Bazı satırlara....Cuk oturuyor kalbime,yazana,çok sevdiğim eski İngilizce Hocam❤️


Kardeşimin gönderdiği WhatsApp kartına:) Benim içinmiş özellikle❤️


Ne zamandır ayrılmak istediğim işimden,çok sevsem de bazı sebepler yüzünden ayrıldım,aynı şirketin başka bölümüne,evime yakın mağazasına geçtim.Şu dönemde istediğim,azalmak,yavaşlamak,yeni şeyler öğrenmek,artık çokkkk erken kalkmamak,çok fazla insanla uğraşmamak...İstediğim mağazada işi bulmama çok müteşekkirim,hem de çok:)



Ben giderken bana her yönden cömertlik gösteren iş arkadaşlarıma,müdürlerime,müşterilerime(biri ağladı) çok müteşekkirim.Sanırım nasıl bir çalışan olduğumuz gidişimizden belli,hem kendimle hem ekibimle gurur duydum açıkcası:)


Evimin tropik ormanı büyüdü:) Orkideler 5ledi.Rizy ve Dilek'e Molly,Nora ve Jane eklendi:) Rizy ve Dilek dinlenmede:) Succulentleri sayamadım:) Tabii ki pencere önü güzelliklerime müteşekkirim❤️

Olmayacak diye düşünmeye başladığım şeyleri oldurana çok müteşekkirim.Herşeyin bir zamanı var,unutmamalıyım ve unutturmamalıyım.

Okuduğunuz için size hep müteşekkirim❤️

No comments:

Post a Comment