18 October, 2016

Stiffkey Store

Aşkla takip ettiğim bir IG'ci var.Evine,tarzına,succulentlerine hayran olduğum.@fridaflorentina❤️ Adından da anlaşılacağı üzere ilham kaynağı Frida,kendisi de Güney Amerikalı anladığım kadarı ile.Evimi dekore edersem,onunki gibi rengarenk,hayat dolu olsun istiyorum,yani şimdikinden daha çok;)


Velhasıl kendisi aylar önce burdan bir hasır çanta alıp,etiketlemişti bu dükkanı ve ben ilk görüşte aşık olmuştum:) Norfolk'a gelince ille uğramam gerek diye söz verdim ki böyle bağımsız yerleri elinden geldiğince desteklemeyi seviyorum!


Sıradan bir dükkan değil.Bir kaç evin olduğu gayet sakin bir köyde,bahçe kulübeleri içinde oturacak yer yapmış ve atların yaşadığı(anladığım kadarı ile) barn denilen yeri dükkana çevirmiş.



Burası bir kısım ki,Noel için hazır.Diğer kısımda ise kahve-kek-çocuk kitapları ve bakkal gibi dolabın,rafların bulunduğu bölüm var:)

Hasır çantalar,sepetler beni benden alsa da,almadım! Hoş asılan,ilk fotoda pencere önünde görülen sepetçiğe ve bir iki Noel ağacı süsüne hayır diyemedim bütçem el verdiğince.Özel yerlerden bir kaç birşeyi almayı gönlüme bir borç bilirim çünkü❤️




Oturma köşemiz:)



Kahveci olarak take-away cuplara vurulduğum doğrudur:) İyiki ekmek satıyordu,bir de yumurtası olsaydı,bugünkü tüm ihtiyaçlarımı gidermiş olurdum.


Kekimiz de eccles cake dedikleri,kuru üzümlü,yapışkan hamurlu bu bölgede pek satılan bir tatlı:) Pek bayılmadığım:)


Arkadaki,yaradanın boş vaktine gelmiş,bir içimlik su adam da sahibi...Nasıl güzel konuşuyor,sanırsınız BBC sunucusu...Hoş burda herkes çok güzel konuşuyor...Böyle bir yerde dükkan açtığınız için çok cesursunuz dedim:) Bir de içerde yogilerin seveceğini sandığım bir müzik çalıyordu.Ben hemen adam hakkında seneryoyu yazdım:)

Gezmiş,doymuş,aşık olmuş,yogaya başlamış...Babadan kalmış arsa ve ev üstüne bu dükkanı açmış.Yarı zamanlı yoga öğretiyor köyün yaşlı teyzelerine,karısına çok aşık ve çocuklarına tapıyor;)


Pek de aktif olmayan aynı adlı IG hesabı var:)

Neden bir kahve dükkanın yok Sibel diye soranlara,artık param da cesaretim de yok diyeceğim en doğrusundan.Tecrübe,emek,bilgi tek başına yetmiyor ne yazık ki.Hoş,bu ara tüm küçük dileklerimi duymuş Allah'ım belki bir gün bunu da gerçekleştirir.Neden olmasın?


No comments:

Post a Comment