18 November, 2016

FUF❤️teşekkür Cuma'sı #120

Duble bir FUF ile karşınızdayım...Fazla hüzünlü ve tembeldim geçen hafta,o yüzden bu hafta uzun uzun gelsin müteşekkir olduğum anlar...

Başta sağlığa ve sevdiklerimin sağlığına...


Serap'ımın pencere önüne...En sevdiğim bardak,her yerde beni karşılar:)






Yürüyüş güzelliklerine ve sonbaharın son günlerine...


Her yaşta güzel olan aşka ve yürüyüşlere...Eller ayrıldı ve yine buluştu...


Parkların sonbaharla daha da güzelleşen banklarına...


Oğluşumun komik uyuma hallerine...


Bahçemi açılmaya layık bulup da güzelleştiren siklamene...


Monica'nın aldığı bu aralar boynumdan çıkarmadığım boyunluğuma...


Ve en sevdiğim kitapçıda karşıma çıkan en sevdiğim kitaplardan birini bulabilmiş olmama çok müteşekkirim❤️

Hepimize mutlu bir haftasonu dilerim❤️

2 comments:

  1. Ben de sonunda hafta sonu olduğu için çok müteşekkirim. Pazartesiden başlayarak her hafta cuma gününü özlüyorum. En çok şükür ettiğim zamanların evime girdiğim anlar olduğunu fark ettim. Evime girer girer, "Allahım böyle huzurlu bir evim olduğu için şükürler olsun" diyorum yüksek sesle. Evdekiler şükür hallerime önce gülüyorlardı. Şimdi alıştılar.
    Bak nasıl neşeyle yazıyorum sana. Erkenden kalktım. Kahvaltımı ettim ve şimdi çayımı içiyorum.
    Sevgiler sana canım

    ReplyDelete
  2. Ben de Özlem'cim ben de...çok mutluyum evimde:) iyi keyifler❤️❤️

    ReplyDelete