23 November, 2016

Londra'da çay keyfi



3 senedir Zeynep'cim ile buraya gitmekten bahsediyoruz.Yillar once gitmis,pek bir sevmis,bana da ille gormelisin dedi durdu.Cok sukur gecen haftalarda gidebildik.Hos bir degisiklik oldu desem de,artik dunyanin her yeri en cool,degisik,renkli cafelerle,caycilar ve kahvecilerle dolu oldugundan,bana cok da aham saham gelmedi acikcasi...Yine de,tabii ki gittime gordugume sevindim.


Gittigim kafelerde blog icin fotograf cekmeye cekiniyorum aslinda,bu fotograflari da Zeynep'in cesaretlendirmesi ile,ciktiktan sonra geri donup cektim.Tabii ki sormustum cayimi ismarlarken:)


Alt katta oturduk,yogun olmasina ragmen sakin bir havasi vardi.Eskitilmis,chabby chic dedikleri cinsten mobilyalari,koltuklari.Ev gibi bir nevi.Zaten amac kafeleri artik evlestirmek degil mi?


Iki hafta once gitmis olmamiza ragmen,yilbasi susleri suslemisti vitrinini.


Bi dolu cay var,sectiginiz caya bu minik siseleri koklayarak karar veriyorsunuz.Caylarin isimlerine bayildim.Sanirim ben Notthing Hill denedim.Icimi yumusacikti,mis kokulu.


Zeynep,glutensiz limonlu-kabakli keki,ben de zencefilli armutlu keki tercih ettik,ikisi de pek leziz,hafifti.


Iste bu koseden sola donunce,hemen solunuzda kaliyor:)Bir daha gidersem bu binaya gore bulacagim kafeyi...:)


Caylarin sunumu cici olsa da,bana biraz sIkIcI geldi acikcasi,beyaz beyaz.Hem bu demlikten sadece bir fincan cay cikiyor ki,hararetli bir muhabbet icin yeterli degil.Zeynep,ebatlari kuculttuklerini soyledi,ilk gittiginde bir demlikten daha cok cay ciktigini hatirliyor.Insan iki demlik caya ve iki keke £12 kusur odeyince daha cok cay istiyor sanirim:) Hem plastik catal da neyin nesi?

Yine de iyi ki gitmisiz:) Cay bahane,muhabbet sahane!

Canim,sevgili ogretmenlerimin Ogretmenler Gunu kutlu olsun.Su hayatta pismanlik duydugum tek sey iki kez karsima cikan ogretmenlik firsatini elimin tersi ile geri tepmemdir...En guzel meslek sizin.isiginizi yansitmaya devam edin...

Iyi gunler olsun:)

No comments:

Post a Comment