30 December, 2016

Yilin son FUF'u:) tesekkur cumasi-2016


Sabah 6:45,sis yere inmis.5 kusurlerden beri debelenmis yatakta,dayanamamis artik kalkmisim FUF askina.Telefonun blogger uygulamasi beni yine sinir etmis,acmisim laptopu kucagima.Artik laptopta blog yazmayi sevmiyorum.Turkce karakterlerimi,kalplerimi ozluyorum.
Adonis yanimda mirildaniyor,sevilmek istiyor,Agacin isiklari,sokak lambalari kaloriferle beraber icimi isitmaya basladi bile...Tek tuk insanlar disari cikmaya baslamis.Sahi ne kadar uzakta artik benim bu kadar erken yollara dokulmus olmam.Eskiden cok zevkle kalktigim,cok erken sabahlari ozlemiyorum ne yalan soyleyeyim.Is zamani 6:30'a gayet guzel alistim...Artik aksamlarimda,sabahlarim kadar kaliteli diyebilirim:) Ne kadar uzun surdu anti-sosyal saatlerim...

Benim sarap ictigim aksamlarin sabahinda ozel bir saat dilimim var kalkmak icin.5 kusur,olmadi 6'yi biraz gece.Icime bir temizlik aski basiyor sabah sabah.Aksamdan kalma evi derleyip,toparlamak istiyorum ama su an cok erken,asagidaki miz miz komsudan cekinmesem 4 elle sarilacagim evime.Zaten gordugum ruyalarin etkisinden beni ancak ev isleri kurtarir.Gun agarsin ilk isim annemle babami aramak....

Neredeyse 3 yil oldu ben tesekkur cumalarimi yazmaya baslayali,CS da on yili asti.Sabah kalktigimda nedense,once FUF'u durdursam,sonra hatta artik blogu kapatsam diye dusunceler gecti kafamdan....Nereye kadar cok fazla birsey degistiremeyecegim hayatimdan kesitler sunmak? Simdilik oyle kafada asiliyor bu fikrim...Zaman gostericek neler olacagini...Hos biliyorum ki CS olmazsa ben cok eksik kalirim,bir parcam yok olur sanki....

Gelelim tesekkur cumasina,,,Kisa ve oz de yilin dokumu olsun bu sefer FUF.Bu fotograflar IG hesabimda(cilek_suyu) yilin en cok begenilmis fotograflari.Gecen yil da bu sekilde veda etmistim eski yila...Hatta o zamanlar ozel olan hesabimi,kisa sureligine acmistim bu 9 resmi gorebilmek icin.Bu yilki istegim,hatta gecen yildan beridir, IG hesabimi ozelden cikarabilmekti,neredeyse bir yil oldu,basardim diyebilirim...Artik herkese acik,tabii kendi guzel,kalbi guzel insanlara...Yoksa hala eskisi gibi bloklamada uzmanim:)

Baslasin o zaman FUF:)....ve tabii ki tesekkurler 2016:)

Basta sagligima,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.Hayatta en onemli sey saglik...Fiziki,ruhi...Bu sene de delirmedim ya,mutesekkirim:)

Size,yillardir okuyanlara,yeni okuyanlara mutesekkirim...Tanimasam da sarilmak istediklerime,yazdiginiz yorumlara,hayatima fark etmeden kattiklariniza....Tabii ki benim zevkle okudugum,hala sevkle yazan blogculara,bana ogrettiklerine.gosterdiklerine...

Isim icin artik cok yol gitmememe...Beni istedigim magazaya transfer eden eski mudurlerime...Yine anladim ki,benim ask ve sevk mutlu kiliyor,para ve statu degil.Neredeyse totomu yirttim bolum sorumlusu olucam diye,oldum bir sene...Eve yakin olmak icin,geri cekildim simdilik...Belki bir gun yeniden,ama gercekten statu ve ekstra para mutluluk getirmiyormus...Bu karari verdigimdeki cesaretime,yeni baslangiclara olan sevkime mutesekkirim:)

Hayatimda az ve cok ozel olan dostlarima,killi bebelerime....

Ocak ayinin sonlarina dogru evimi onurlandiracak olan kardesim ve Peri'me...Perim ile gecmis yaz tatiline...

Kadinlara degeri,kiymeti bilen,ogreten Ataturk'e ve Ataturk'culere...

Bereketli sofralarima,cok sukur az sayida olan misafirlerime:) ve tabii ki gozumden hic kacmayan cicege,bocege,agaclara...Uzun,cok uzun yuruyuslerime....

Hic eksik etmedigim kahve keyiflerime cok mutesekkirim,cok....

Hepimize bir dolu mutesekkir oldugumuz ani biriktirdigimiz,sahane bir yil diliyorum...Gelen yil,bu yili aratmasin,daha fazla birsey istemem:)

Mutlu,hayirli Cuma'lar olsun...Aksama yilin son kitabini ve Noel tatilinde izledigim bir kac filmi yazmaya niyetliyim...Sevgiyle kalin:)

2 comments:

  1. Bu sabah seni düşündüm. Uzun yürüyüşlerini, bunları fotoğraflamanı, erken sabah saatlerini nasıl da bereketlendirdiğini. Yazdığın bir yoruma cevap yazıyordum. İşin, gücün arasında insan kaybolup gidiyor. Bazen acaba vaktimi kıymetli kullanamıyorum da ondan mı yetişemiyorum hiçbir şeye diye düşünüyorum. Sonra kendine gel diye hemen karşı çıkıyorum bu düşünceme. Zaman kısıtlı ve bizlerin yapacak çok işi var. Elbette hayat böyle hızlı akacak.
    Bir de şöyle bir şey var. Blog benim için kıymetli bir yer. Orayı kaybetmek istemediğimi fark ettim. Uzun uzun düşünüp yazıyorum ve emek harcıyorum. Ne kadar kendim için yazıyorum desem de aldığım her yorum beni çok mutlu ediyor. sevilmek, okunmak, kıymet verilmek ve eninde sonunda emek verdiğin bir şeyin karşılığını almak demek bir yorum okumak. Bunu bildiğim halde (ne kadar sevindiğimi biliyorum çünkü) ben de yorum yazmayı ihmal ediyorum. Okuyorum ama bir yorum yazacak, yazılanı okuduğumu belli edecek bir ses vermiyorum. İşim oluyor çünkü. Oysa böyle yapmamalıyım.
    Gönlün sahiden istiyorsa yazmaya devam et. Ben seni okumaktan çok keyif alıyorum ve burada olmazsan eksikliğini fark ederim. Seni sevdiğimi bil istedim.
    Sibel, gönlünce bir sene olsun bu sene.
    Kocaman kucaklıyorum seni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ozlem'cim herkesi hayati cok yogun ve oncelikleri cok farkli..o yuzden kendine haksizlik etme bence...sonuvta benim ilk yuruyus Fred icin mecburi,ise de yurumeyi tercih ediyorum cogunlukla cunku cok insanli yerlerde bulunmak istemiyorum:( yurumek beni dinlendiriyor.Bakalim nereye kadar gidecek blog sevdasi....acikcasi ben de okuyorum ama cogu bloga yorum yazasim gelmiyor,cunku gercekten icimden gelirse birsey yazmak istiyorum...sanirim yorum biraktigim iki blog var...kimi okudugum blog da o kadar basarili ki,duygularimi belli etsem cok da onemli olacagini sanmiyorum acikcasi..bir kac kere de cevap almayinca hem iG'de hem bloglarda yorum yazmayi birakir oldum...super bir yil olsun:)

      Delete