05 February, 2017

2017 #Liste 6- Eglenme yollarinizin listesini hazirlayin


Ozlem'cim sayesinde basladigimiz listemiz tum hizi ve ayni hevesi ile devam ediyor dostlar. Iyi ki basladik bu listeye,bloglara renk geldi biraz.Ben ve Ozlem disinda yillardir severek okudugum Dilara ve yeni kesfedip severek okumaya basladigim Naz  da yaziyor bu tatli listeleri.Hepimiz elimizden geldigince  haftaya yetismeye calisiyoruz,

Eglenme yollarimiz? Valla bilemedim bir an.Egleniyormuyum?40 yasina yaklasmisken insan nasil eglenir ki? diye dusunmedim degil acikcasi.

Sonra karar verdim ki,ben en cok kendim ile egleniyorum.Zaten kendisi ile pek dalga gecen bir insanimdir,bazi hallerime kendi kendime cok guldugum coktur.

Sanirim en cok mutfakta egleniyorum.Sevdigim sarki calinca,mutfak, isiklari yanip sonen bir diskoya donebiliyor.Kavalyem Fred,gule gule dans ediyoruz.

Londra'da sokak performanscilarini izleyince egleniyorum.Hele bu ustteki cocuklar cok komikti,FB'da canli yayin yapmam sartti.


Atli Karinca hep en sevdigim.Gorursem kacirmam, cekinmem,tek basima da binerim.En son Peri'm ile bindik.Yaslaninca artik beni sen bindirirsin dedim.Sahi benim hala bir atli karinca oyuncagim,muzik kutum neden yok?


Peri ile hep cok egleniyorum.SANKI BUYUDUKCE DAHA COK😄 Her firsatta dans ederiz kuzumla.Bu son dansimiz,Shard'in 32,katinda,Aqua'da kahvalti yaptiktan sonra.Biz dans ederken,sanki etrafimizda baska insan yokmus gibime geliyor bana.

Boomerang yaptigimda,izledigimde cok egleniyorum.

Aklima da baska bir eglence yontemim gelmiyor acikcasi.Siz de yazin sizinkini,belki bana da fikir verir de,ben de farkli birsey denemis olurum.

Mutlu,eglenceli,sen kahkahali,icimizdeki cocugu hic ihmal etmedigimiz gunler diliyorum.


2 comments:

  1. Haftaya ne güzel bir liste var, gördün mü? Sevdiğim insanları yazabilmek için süper bir fırsat diye düşündüm. Umarım yol haliyle yazabilirim yazı. Ama bir şey diyeyim mi defterim yanımda olacak ya, nasıl da mutluyum. Allah kısmet ederse (Kalabalıktan yazamam diye korkuyorum) bulduğum her fırsatta defterime bir şeyler karalamak istiyorum. Bir de dört saatlik tren yolculuğum var. O yüzden içim pır pır. Heyecanımı minik kırıntılar halinde her sevdiğime ucundan tattırıyorum. :)
    Birazcık mazur görün beni, Olur mu?
    Öperim canım seni çoook :)

    ReplyDelete
  2. Sen yazarsin her yerde Ozlem'im,hic sorun olmaz bence:)keyifli yolculuklar simdiden.

    ReplyDelete