28 March, 2017

2017-Liste 13:Sizi neselendiren seylerin listesini yapin


Gunaydin dostlar.Sabah'in 3:26'sinda oglusun cis ihtiyaci sebebi ile yine uyanmis,1 saat debelendikten sonra,acligima daha fazla dayanamayip kalkmis,gune baslamis bulunmaktayim.Saat su an 5:30,ben uc dilim tereyagli ve marmiteli kizarmis ekmek goturdum bile,kahvemi hala iciyorum...Bir yandan bugun yapacagim islerin listesi,daha dogrusu yapmak istediklerimin-kacini yapabilirim bilmiyorum- kafamda ucusuyor.Bugun kendime ait bir SALI istiyorum,mutfagim ile ilgilenmek,temizlik yapmak,belki kisliklari kaldirmak,daha cok okumak yeni gelen gunden dilegim.Yogurdumu ve belki ilk defa kefirimi de yapmis olabilirim gun sonunda.Belki erken kalkmam hayra alamettir,kim bilir

Gayet sisli bir sabah su an.Oldukca karanlik,sanki korku filmleri icinde bir sahnede gibi hissediyorum camdan bakinca....Iyi gel yeni gun,hepimize...


"Nese" kelimesi bana K.Emrah'in "neseliyim,neseliyim ben yine bugun neseliyimmmmmm"sarkisini hatirlatiyor nedense.Dalga gecmeyin,ben arabesk ile buyumus,ilk aski K.Emrah olan bir kadinim😁


Bence insan neselenecek enerjisi varsa,neselenmeyi tercih edebiliyorsa neselenir...Dunyanin en tatli neseli sirini gelse,somurtmaya devam edebilecek durumlar soz konusu olabiliyor kanimca...


Dostlar,cicekler,bebisler,cocuklar,benim tuylu bebelerim,ya da baskalarinin,bazen radyoda hic beklemedigim anda calan bir sarki,yoluma dokulen bahar dallari,severek izledigim filmler neselenmeme sebep olabilir,yerlerde surunen ruhumu havalara ucurabilir..



Iyi bir kahvalti hem midemi hem ruhumu senlendirir...Kimi satirlar...


Benim canim erkek kardesim,hepimizi nasil neselendirecegini hep bilir...Elimde buyuyen bu sapsik,bu yaz baba oluyor...O'nu ne kadar sevdigimi anlayabiliyor mu diye dusunuyorum bazen....



Ya bu tuylu minnoslar,evinde tuylu bebesi olup da neseli olmamak nereye kadar mumkun olabilir ki?

Hepimize neseli bir Sali diliyorum...Mutlu olun...

No comments:

Post a Comment