14 May, 2017

Anneler Gunu Pazar'i


Bugunden tek dilegim,ne zamandir bahce kulubesinde tuttugum fazlalik ve artiklari,yeniden donusum merkezine goturmekti.Bu ne zamandir (Nisan'dan beri) niyetimde ama bir turlu kismet olmadi cunku hep yogundum.Bugun de tek basima onca kutuyu kaldiramayacagim,C'yi beklemem gerektigine karar verdik.Bakalim bir dahaki calismadigim haftasonuna yapabilecekmiyim yapmam gerekeni,daha fazla beklemeden,ertelemeden.Zaten kulubenin icinde,gozume batmiyorlar.O yuzden  iki hafta daha tahammul edebilirim.Aslinda insanlardan yardim istemeyi,onlara birsey icin bagimli olmayi hic sevmiyorum.Bazen sirf bu yuzden araba kullanmayi istiyorum.Hatta araba kullanmak istememin tek nedeni bu.Yapacagimi tik diye yapmak.

Bu isi gormeyince,ben de yogurdumu yaptiktan sonra,yatagima uzandim pencereden sallanan agaclara dogru bakarken bir guzel kestirdim.En sevdigim anlardan biri,yatagimdan agaclari gormem,uzunca bir sure o manzarayi izleyebilirim.Hele ki ruzgar varsa o salintilar bende masaj etkisi yaratiyor.


Yine ne zamandir yapmak istediklerimden biri ise,fotograf makinemdeki fotograflari bilgisayara yuklemek (ki bu laptopu nasil kullanacagimi unutmusum resmen) ve 2 senedir bir dogum gunu hediyesi olarak planlamis oldugum kolaj projem icin kimi fotografi bastirmakti. Belki de 3 senedir su gordugunuz fotograflarin kimisi makinede duruyor!!! Gecen gun kardesim dogum icin fotograflarini benim cekmemi soyleyince,artik daha fazla ertelemeden en azindan yukleme isine basliyayim dedim,cok sukur su an itibari ile aradan cikti.Bu ay fotolari da bastirdim mi,hediyem de yaklasik rotarli da olsa hazir olacaktir,gururla sunacagim.


Fotolari yuklerken cok severek edindigim fotograf makinem ile aramiza ne kadar mesafe girdigini de gormus oldum.Zaten cok iyi bilip de kullananlardan degildim ama bu kadar unutacagimi da dusunmemistim acikcasi.Bu acigi gidermek icin Istanbul'a gidene dek elimde makine ile gezecegim,ozellikler ev icerisinde ki pratik yapayim kardesimin fotohraflari icin.Merak edenlere 30.yas gunu hediyem olarak alinmis EOS400D-Canon kullaniyorum.I-phone geldiginden beri pabucu dama atildi kendisinin.Halbuki nasil da ozlemle,heyecanla beklemistim.Ic cekim icin tavsiyesiniz varsa bu makine ile,cok takdir ederim paylasmanizi acikcasi.


Lidl'dan almis oldugum bu kaktusleri de saksiya ekip,disari koymustum ki,sanirim yerlerini pek sevmediler.Hic ic acici gozukmuyorlar.Yerlerini degistirdigim sardunyalarimin yapraklari kipkirmizi oldu,cok gunesi sevmiyor mu sardunyalar?



Anneler Gunu dolayisi ile duygusal bir gun yasadim acikcasi.Bugun bir dolu dua ettim ve dilekte bulundum.Hayallerime hayal ekledim ki gozumde canlandirinca kalbim hopluyor,kendi kendime guluyorum.


10 yasindan beri arkadaslari  ailesi arasinda lakabi Kucuk Anne olan ben,tuylu bebe annesi olmaktan buyuk bir mutluluk duyuyorum.Kalpten seven,deger veren,elinden gelenin en guzelini yapmaya calisan,doguran,dogurmayan,cennette olan,yavrusundan ayri olan tum anne kalplilerin gunu kutlu olsun ve degerleri yilin her gunu bilinsin dilerim.


Ve son olarak kendime not,bir dahaki Mayis ayinda bu yaziya don ve bak!!!! Bir de bu evden ayrilirsam bir gun,en cok bu pencere onunu ozleyecegim.

Mutlu,bereketli,kolay bir hafta olsun gelen.

No comments:

Post a Comment