04 June, 2017

Liste 22:Gezdiginiz yerler icinde en begendiklerinizin listesini yapin


Hafta gecmeden listemi yazayim da oyunbozancilik yapmis olmayayim diye burdayim.Benim ve Londra'min kalbi kirik oldugundan boyle sessizligimiz.Her acidan sonra daha guclu kalkacagiz ayaga ...London'a da bana da birsey olmaz deyip hayata kaldigimiz yerden devam...

Fotolarin alakasizligindan dolayi affiniza siginiyorum cunku arsivlerim cok uzaklarda,hem kimi eski destinasyonlarim kim bilir hangi kutularda.Eskiden makinem dibimden ayrilmazdi,simdi oyle kenarda oturuyor.

Ben ilk yurtdisina ciktigimda folklor ekibinin sondan ikinci kizi idim.Otobusle en uzun yolculugumdu.otobuste sarkilar soyler,orta kapinin otobus seyir halinde iken acik olmasindan ruzgardan saclarimiz savrulur,uyuyunca yuzumuze boya surulurdu.Yurtta bilmem kac kisi bir odada kalmistik ve ben yine sapsal bir sekilde asik olmustum.Gosterilerimiz arasi gordugumuz,hatta su an adini bile hatirlamadigim yerlerde mola verirdik.Roma'yi,Venedik'i,Pisa'yi,Milano'yu o zaman gordum ve Italya askim o  zamandan sonra daha da buyudu icimde.Guzel gunlerdi.O yazdan sonra bu yasima kadar cok yerler gorecegimi hayal ettim,ama kismet olmadi.Sanirim ben emekli bir gezgin olacagim😀

Sonra zaten London cagirdi ben de geldim,asik oldum kaldim.Evet bazen kacasim geliyor taaa cok uzaklara,ama bu sehir var ya bu sehir hayatimin en guzel,en cesur,en deli gunlerine sahit.Buyuttu beni ve bence cok daha iyi bir insan yapti...



Au-pairken Iskocya maceram var.Iskocya da Italya gibi,sanki benim bir parcam.Italya'ya da Iskocya'ya da donecegim bir gun.


Tunus ve Amsterdam var.Ikisi de cok hos tecrubelerdi.Iyi ki gitmisim dedigim.Amsterdam'a evet donecegim,tamamlamam gereken isler var orada😉 Evet Tunus'a donmek isterim sira gelirse.

Amsterdam icin bir tik...

Tunus icin tik tik tik...

Iki yazimi da okudum az once,ne cok yazim hatasi yapmisim,hemen gidip duzelteyim siz ugramadan.

Hepimize hayirli bir Ramazan,huzurlu bir Haziran diliyorum.

No comments:

Post a Comment