17 September, 2017

52 Liste Projesi ❤️-Liste 37


Liste 37:Sadece kendiniz icin bir milyon dolari nasil harcayacaginizin listesini yapin:

Ayyyy ne guzel bir sey olur piyangodan para ciksa.Dun listemi yapmayi dusunurken,bu hafta lottonun  bilmem kac milyon  pound oldugunu duydum radyoda,hatta unutmasam da oynayip yine sansimi denesem dedim,tabii ki unuttum.Cok nadir oynarim zaten.hos o kadar paranin lutuf mu,lanet mi olacagini bilemiyorum.



Sahsim adima kendim icin yapacaklarim cok basit seyler.Mesela:


  • Hemen Istanbul'a ucar,canim ailemin tum fertlerini toplar en az iki hafta annemin tabiri ile "bavul tatili"ne gotururum.Annem burda,hersey dahil tatilden bahsediyor,yillardir yazliga gidip geldiginden Istanbul-Karasu arasi cantalarda yemeklik,recellik,bahce mahsulleri var genelde.Bu dinlendirici tatilden sonra da guzel bir Turkiye turu ayarlarim,ailecek gormedigimiz yerleri beraber kesfeder,minnoslarimla bir dolu ani sahibesi olurum.
  • Bu yorucu tatilden sonra Londra'ma geri doner,kendime kucuk bir canta hazirlar ve uzak diyarlara dogru yol alirim.Gezebildigim kadar gezerim.Belki once bir kac ay Avrupa,sonra diger kitalar.
  • Bunca gezmeden sonra param bitmediyse kendime hayalimdeki gibi kucuk,bahceli bir ev alirim.


Hayali bile guzel,odeme zorlugunu dusunmeden seyahet edebilmek,gezebilmek,kesfedebilmek.Kim bilir belki olur...❤️

Nusret'e benzemisim sanki bu fotografta😊
Hepimize mutlu bir hafta diliyorum.Sahane bir Eylul gunu bugun.

Unutmadan cok severek izledigim filmleri de not alayim:Eight Below(kopekli filmleri sevenlere,koptum aglamaktan izlerken),The zookeeper's wife(ikinci dunya savasi sirasinda Nazilerden cok ceken Yahudileri kurtarmaya calisan hayvanat bahcesi sahiplerinin yasadiklari-gercek hikaye- ve Mauna❤️(cizgi film sevenlere)

No comments:

Post a Comment