26 December, 2017

2017 Liste Projesi-Liste #51


Liste #51: Anilmak istediginiz seylerin listesini yapin

Cok sukur geldi bekledigim Noel,hatta gecti gitti bile.Cok mutluyum,harbi mutluyum.Dusundugumden daha iyi bir Noel donemi gecirdik,evet iki kere iki igrenc kadin musteri ile ugrasmak zorunda kaldim bu donem icinde ama sukurler olsun onlara da cunku,o tipleri gordukce onlar gibi olmadigim,asla olmayacagim icin sukrediyorum ve size bir magaza calisani olarak tavsiyem,magazalarda,hizmet sektorundeki  calisanlara nasil davrandiginiz sizin karakterinizi,insanliginizi belirliyor bence.Gelip ordan alisveris yapiyorsunuz diye,orda calisanlar sizin koleniz degil ve de musterisiniz diye hakli degilsiniz.Kendinizi ozellikle yogun donemde deli gibi calisan insanlarin yerine bir koyun bakalim,nasil davranilmak istersiniz?Kibar olun,siz kibar ve iyi oldukca o calisanlar sizin icin daha cok sey yapacaktir bana inanin.Ve bana her yerde calisana insanca,kibarca,comertce davranmayi ogretmis,bunu icimize islemis babama hep mutesekkir olacagim!!!!

Nasil anilmak mi istiyorum? Bence ben cogu zaman ozlemle aniliyorum aile fertlerim tarafindan ve de sevgiyle.Mesafe olunca boyle oluyor cunku.Bunu kendimi ovmek icin soylemiyorum ama hissediyorum o yuzden paylasiyorum😍

Gunu geldi,bu dunyadan diger dunyaya goc ettigimde ise tabii ki herkes gibi iyi anilmak isterim.Hatta gokkusagi gibi kadindi,hayatimiza ne guzel renkler koydu da gecti hayatimdan desinler isterim.

Keyifli gunler😍

2 comments:

  1. Enn nefret ettiğim şey! Şartlar ne olursa olsun kimse kimsenin kulu kölesi ya da efendisi değildir. Birkaç gün önce sokağın ortasında, herkesin içinde zabıta tokatlayan amir müsveddesi de bu konuyla ilgili en iğrenç örneklerden biridir :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sok oldum o haberi okuyunca Zeugma,utandim resmen.Insanlik nereye gidiyor,oyle uzuluyorum ki.

      Delete