01 December, 2017

2017 Liste Projesi #47 ve Tesekkur Cuma'si #161


Yorgun blogcunun bir tasla iki kus vurmalik Cuma yazisina hos geldiniz! Listede hala sonbaharda gozuksek de,kisa girdik,hos geldik.Super gecsin yilin son ayi.

Liste projesindeki sorumuz:Minnettar oldugunuz seylerin listesini yapin.Basta aileme,sagligimi verene,iyi- ve kotu gun dostlarima hep minnettarim ben.Hayatima girmis,cikmis insanlarin kattiklarina,ogrettikleri derslere minnettarim,sayelerinde bugunku benim ve kendimden gayet hosnutum.


Mutesekkir oldugum hallerime gelince,

Hayatimin ilk patlican oturtmasini yapabilmis olmama.Hamile olmayan kadinlar da as erebiliyormus,ogrendim.


Mevsimin ilk sicak sarabina ve geleneksel Noel mince pie'larina.Hem de cikolata ve portakalli ve tabii ki biricik ablama hem mutesekkir hem minnettarim...


Supermarket ganimetlerine...


Usenmeyen bana kitap tasiyan ablama,


Zara'nin cocuk cicilerine,




Ara ara mutfak ile ask yasamalarima,


Is sonrasi keyifle utu yapabilme gucu bulabilmeme,




Sabah keyiflerime,


Agaclara isik takanlara,





Tabiat Ana'ya hem mutesekkir hem minnettarim.Insanoglu ne yaprsa yapsin bize sundugu guzelliklere hep cok mutesekkirim.

Tabii ki okuyan,yorum birakan bana yazma sevki veren okuyucularima hep mutesekkirim.

Hepimize keyifli bir haftasonu dilerim.

7 comments:

  1. Sayende gözüm gönlüm açılıyor. Allahtan mutfakla aram iyi değil yoksa senden gaza gelip mutfağa koştururdum.
    Sıcak şaraba içim gitti azıcık. Noel zamanı ne güzeldir oralar, biraz foto yollasana bize :)
    öperim seni çok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ozlem'cim benim de mutfakla aram bayagi bozuk aslinda son 4 yildir,ara ara boyle minik minik birseyler yapmaya calisiyorum ama cogu hep cabuk ve pratik,yeter ki doyalim:) cok opuyorum:)

      Delete
  2. Wow, great post dear! I like your blog so much, because it's different, interesting and the things you write about, omg so tasty cuisine! :)

    I'm your new follower, and would be very thankful if you could visit my blog and maybe be my new follower, too, still need a little support as a newbie style blogger ;)

    BLOG | IG | FB | BLOVIN'

    Kisses!

    ReplyDelete
  3. Mucize adlı kitabı okuyorum şu sıralar. Akıcı ve okunması gereken bir kitap :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siradaki kitabim Defne:) sanirim yilin son kitabi olucak:)

      Delete