31 December, 2017

2017'yi ugurlarken


Dunden beri gogsumde agir bir sey oturuyor sanki.Magazadaki herkes sirayla hasta oluyor,seslerini kaybediyorlar,sanirim sira bana da geliyor.Biraz bogaz agrisi,biraz goguste daralma ile erkenden yattim dun aksam.ara ara uyanip.kalkip sabahi ettim.Cok sukur kalktigimda daha iyiydim ve de bugun icin hevesli.

Kardesim ve Peri'm ile goruntulu konustum,iyice iyilestim.Dunden beri bir baska heyecanim da unuttugum yillik iznimin tarihlerinin hatirlatilmasi.Evet,Istanbul yollari bana kesin gozuktu,tarihlerim kesinlesti. Hyatimda hic bu kadar cabul bilet almamistim sanirim kredi kartimda son kalan parayla.Hatta bu bir haftalik geziye iki gunlugune Trabzon da giriyor araya ki,inanilmaz heyecanliyim.


Yilin son gunlerinde  Peri'mden yilbasi karti geldi.Canim benim,utandirdi beni.Ben bu sene kimseye kart yazmadim,ki bu ulkede en sevdigim geleneklerden birisi kart vermektir.Bir daha kart atmayi ihmal etmeyecegim,kendime yeni yil sozum olsun! Peri'nin bana ismimle hitap etmesini,arada bir sey isteyesi gelince zorla "teyze" eklemesini cok seviyorum.Sanirim benim Asuman ile iliskim gibi bir sey olucak gelecekte bizimki.Bu sabah benim tisortumu giymis,yayiliyordu evde Peri....


Bu ogleden sonraki planim bu kitabi bitirmek ve yeni bir kitaba baslamak.Istanbul'un heyecanlandiran baska yani kitapcilari.Annemi alip kitapci kitapci gezinesim var Kadikoy'de.


Bu sabah kahvaltidan sonra,ne zamandir meyvelikte duran mandalinalarin bir kisminin suyunu sIktIm,ictim.bir kismini da  defne yapragi,tarcin,karanfil ve kakule ile kaynattim,evde gezdirdim.Amacim eve guzel kokular yayilsin,bereket gelsin.Birazdan bir posta daha kaynatacagim ve palo santo yakacagim evden cikmadan.Evi bir guzel toparladim,supurdum,elektrik supurgesinin icini bile bosalttim,don cekmeceme kadar duzenledim.Yeni yil enerjisi.pozitifligi her yerden girsin,uzun sure kalsin istiyorum.Yarin tum sene boyunca erteledigim kitap bagislama isini halledip,yilbasi agacini toparlayacagim.Agaci toplamak,suslemek kadar heyecanlandiriyor beni.


Geleneksel best9 olayini da yaptim bu sene.Yine anladim ki ev ve cocuk fotograflari pek seviliyor.Her zaman oldugu gibi en sevdiklerim bu 9 kare icinde,mutesekkirim.2017 acisiyla tatlisiyla yine de guzel bir yil oldu benim icin.FB bu sabah bana su yazimi  hatirlatti,dileklerim hepimiz icin degismedigi icin yine yeniden paylasmak istedim.

Az once kardesim gonderdi bu fotografi.Totem olarak burda dursun ve ben cok sevdigim Remzi'den kitap alayim:)

2018 kalbinizden gecen tum guzellikleri size getirsin,gerceklesmeyen dileginiz kalmasin.Renginiz hep canli kalsin ve etrafiniza yayilsin.

Super gecsin geceniz.mutlu seneler!💓

8 comments:

  1. geçmiş olsun size :) mutlu seneleriniz olsun sizinde :)

    ReplyDelete
  2. kart o kadar tatlı ki evet yaaaa :) kadıköy mephistoooooo :) altıkırkbeş. mefistonun karşısında tchibo kahve için bi deeee sonra tabii akmar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deep.akmar hala duruyor mu?Saka gibi resmen.lise gunlerinden arkadaslarim sayesinde duydugum bir yerdi,belki 1 kere gitmisimdir:)

      Delete
  3. Nice post ♥ Happy New year!

    I'm following you!

    My blog ♥ https://colourfulmadness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Yerim Peri'nin kartini, teyzelik ne sahane bir duygu ❤️ Gec kaldim, ama yine de bu guzel yazinin altina yorum ilistirmeden gecemezdim. 2018'de sahane gecsin, ve unutulmazlar arasina girsin Sibel'im.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim Serap'cim hepimiz icin harika olsun.Teyzelik ve pERI AYRI BIR SAHANELIK GERCEKTEN:)

      Delete