16 March, 2018

FUF❤️Tesekkur Cuma'si #170


Selam Dostlar.Hosgeldin Cuma.Ne heyecanla beklendin yine,sevgiliye kavusmak gibi gelisin😃

Her zamanki gibi basta sagliga,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.Bu hafta minnoslarimla FT yapabilme sansim oldu,yavastan o cilgin yogunluktan cikip normale dondum  biraz,o yuzden arada ekran bile olsa sevdiklerimle konusmak bana cok iyi geldi.Kardeslerim,teyzem,cok sukur cok cok sukur varliginiza.

Bunun disinda ne zamandir bekledigim haberin gelmis olmasina mutesekkirim.Dun sinirden agliyordum,yine bir yol ayrimina gelmek uzereydim,kimi yaptigim tercihlerden pismanlik icindeydim is sonrasi.O haldeyken Allah'im dedim bana bir isaret ver,cok zorlaniyorum,neyi iyi yaptigima bir turlu emin olamiyorum,ben iyi diyorum karsi taraf bambaska goruyor,ne yapmam gerektigini bilemiyorum diye konustum kendisiyle.Ve aylardir bekledigim haber geldi bunun ustune bir isaret olarak.mudur yardimcisi olabilmek icin gunum belli oldu,Sali gunu degerlendirmem,gorusmem,sunumum var.Haberi aldigimdan beri icimde tuhaf bir heyecan,gurur ve yine gozyaslari.Hayatimdaki kadinlardan,mudurlerimden ogrendiklerim,bana kattiklari,soyledikleri sozler,kimi zaman negatif de olsa degerlendirmeleri hep kulaklarimda cinliyor.O yuzden bana en basindan beri inanan ve destek veren magaza mudurum Tracey'e cok mutesekkirim.O benim harika olacagimi soyluyor ve tum kalbimle O'na inanmak istiyorum.

Bunun disinda bir de ilk durusmami gerceklestirdim bugun.Mahkeme durusmasi gelmesin akliniza,yine isle alakali.Diyelim ki mudurunuzle bir sorun var,kendinizi savunmak,olayi detaylica incelemek istiyor iki tarafda.Iste o ortaki insan benim gorusme esnasinda,bir nevi sahit ve soru sormasi gereken yerde karsi tarafin unutabilecegi soruyu soran,iki tarafi da anlamaya calisip,onlara destek olan.Bana insan insanisin diyorlar bu memlekette,people's person.Yine bana bu sansin verilmesine mutesekkirim,bu durusma esnasinda aslinda onemli gormedigim seylerin ne kadar onemli olabilecegini,insanlarin ne kadar da cok dert,saglik sorunu tasidigini bir kez daha gordum.

Ayyy cok ciddi mutesekkir oldugum anlar olmus bu hafta,yazarken yoruldum.Gelelim tatli,minnos mutessekkir hallerime😄


 Ilk fotografta  gordugunuz kucuk masayi boyamak istedigimi soylemistim yilbasinda.Eski tipi,evime uymayan haliyle ne zamandir kafamda tuttugum bir seydi bu.Yeliz'e diger masamizi verince,tamam dedim zamani geldi.indir catidan boya hemen en canli renge.Koyduk bunu olmasi gereken yere,tipsiz kucuk sey hayal ettigim sekilde durmadi,kucuk geldi resmen ve gozumuz alisamadi.Benim kafamda yine bir ampul yandi,iste buna mutesekkirim! Kendisini tatli bir renge boyayim,kiz ciceklerime yeni yer yapacagim.Simdilik Yeliz digerini getirene kadar uzerinde ortu oylece duruyor.




Bu memlekette crumpet diye birsey var.Tabii ki karbonhidrat.Kizartip,uzerine mis tereyagi..Harika...Ben bir cilginlik edip uzerine nutella surdum,offfffffffffffff.Midemden gelen mutluluk seslerini hala isitiyorum!Crumpet ve nutella uyumuna mutessekkirim.

Bu yaziya...Bazi seyler tam ihtiyac duydugumuzda karsimiza cikiyor!


Dylan'in ananesinin ordugu cimene olan askina...


Biten kitaplara,cizilen cumlelere....


Kendimi kutlamak icin yaptigim aksam kahvelerine,yaninda zevkle tutturdugum sigarama(evet birakamadim🙈) cok ama cok mutesekkirim.

Okudugunuz,yorum biraktiginiz,sevk verdiginiz icin size hep bir ayri mutessekkirim.Kendinize iyi bakin ve icinizi ferah tutun💓😊

❤️

No comments:

Post a Comment